MOKYKLOS NAUJIENOS
Išvyka į Lietuvos Respublikos Seimą

7b klasės mokinė Deimantė pasakoja: „Spalio 18 dieną kartus su jaunųjų šaulių būrelio nariais grupė 7b klasės mokinių keliavo į Lietuvos Respublikos Seimą. Mus lydėjo mokytojai Jonas Godliauskas ir Mindaugas Leskevičius. Atvažiavome šiek tiek per anksti, todėl pasivaikščiojome po Vilnių, aplankėme Lukiškių aikštę.

Mums atvykus į seimą, patikrino visai kaip oro uoste ˗ su metalo detektoriais. Tada susipažinome su gidu. Pirmiausiai jis parodė užsienio šalių atstovų atvežtas dovanas. Po to pamatėme vietą, kur kalbinami seimo nariai ir transliuojama tiesiogiai. Sužinojome, kad būna visa žurnalistų siena antradieniais ir ketvirtadieniais.

Tada gidas mus palydėjo iki salės, kurioje susitikome su Lietuvos Respublikos Seimo pirmininko pavaduotoju Dr. Pauliumi Saudargu. Jis papasakojo apie Lietuvos jaunųjų šaulių organizaciją ir paminėjo, kad pats yra šaulys. Dar papasakojo, kaip seimo nariai balsuoja ir kuo skiriasi seimas nuo vyriausybės. Kai jis baigė savo pasakojimą, mes gavome dovanų, kurių visiškai nesitikėjome, bet, savaime suprantama, labai apsidžiaugėme. Po to ėjome į senąją posėdžių salę, kur mums papasakojo, kaip vyksta posėdžiai. Galiausiai aplankėme pagrindinę posėdžių salę. Tiesą sakant, į pačią salę neįėjome, gidas paaiškino, kad ten gali įeiti tik seimo nariai. Net pats gidas neturėjo leidimo įeiti į salę, todėl stebėjome ją iš viršaus, svečių vietose.

Pasisėmę žinių ir gerų emocijų, grįžome namo. Ačiū mokytojams už įdomią dieną Vilniuje“.

Naujienų prenumerata

Sužinokite mokyklos naujienas pirmi.